onsdag 28 april 2010

Svett, skratt och tårar

Idag blev det kvällsjobb. Bara jag kom mot Åby så blev det en stor klump i magen. Men ikväll så samarbetade Pernilla och jag , för bådas skull men kanske främst så att jag inte var tvungen att arbeta själv. Samarbetet gick bra och det blev en hel del skratt under kvällen.  Det är när jag är ensam som tankarna sätter igång. Lyckades att hålla de jobbiga tankarna borta tills det var dags att åka hem. Då blev det bara så definitivt, har nämligen inte sovit hemma efter ett kvällsjobb sedan början av mars och nu skulle jag åka hem, det blev bara för mycket. Men som tur är så har jag människor som bryr sig om mig runt mig. 

Innan jobbet så blev det både sovmorgon och träning. Känner mig duktig att jag fått in allt. Nu blir det sängen och att krama kudden i några timmar innan det blir jobbet igen. Klockan ringer väldigt tidigt i morgon.      

Hoppas alla kan sova gått inatt. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar