tisdag 4 maj 2010

Min dag!

Det har gått lite upp och ner idag! Ena stunden har jag haft det jättejobbigt medan nästa bara varit bra. Att känslorna går en berg och dalbana får jag nog stå ut med ett tag. Mina arbetskamrater försöker få mig på gott humör, ni är verkligen änglar. 

Efter jobbet blev det att åka och träna. Dock utan instruktör då jag kom på att jag slutade klockan tre och inte hade tid hos denne förrän efter fem. Tränade istället själv. Börjar kännas att det börjar ge lite att träna. Kan nu se en förändring av vad man klarar av i träningsväg. Idag klarade jag längre tid utan paus i crosstrainern än vad jag klarat tidigare. Nästa gång ska jag gå upp en nivå istället för att utöka tiden. Får se hur det går! Går det inte bra så blir det nog att utöka tiden istället. 

      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar