torsdag 25 februari 2010

Min dag!

Har äntligen kommit hem från jobbet så nu är jag ledig tills lördag klockan 12. Firar detta med att frysa och ha ont i huvudet. Det första, ledig i morgon, är jätte skönt men det senare är inte lika skönt... tror jag ska krypa ner under en filt i soffan och vila ett tag så att huvudet förhoppningsvis blir bättre. 

Det som hände igår kväll var att jag tappade en av jobbets tre larm telefoner. Då denna larm telefon inte används för att ta emot larm under kvällar och nätter var det inget akut. Tjejerna inatt skulle kolla efter den. När jag kom tuill jobbet i morse så gick jag direkt och berättade för samordnaren vad som hade skett. Hon tog det bra och sa att det var lugnt och att det är spådant som händer. Kunde ändå inte släppa det så jag åkte och kollade på parkeringen där jag vet att jag hade den senast. Och vad hittar jag där, jo en blöt och överkörd mobiltelefon. Jag räknade med att den skulle vara förstörd men den startade hur bra som helst. Och det syntes inte att den blivit överkörd. Snacka om tur. Det räddade min dag.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar