tisdag 16 februari 2010

Städning och promenad

Under dagen har jag varit ute och gått en rask promenad, så rask man kan gå då vägen är isbelagd. Var ute och gick i en dryg timma. När jag kom hem så satte jag igång med maten, bandspagetti och köttfärssås blev det till mat idag. Under tiden jag lagade mat pratade jag med syrran. Då Lilly låg och sov så frågade hon mig om jag kunde hämta Gustaf på dagis. Har inte träffat dem på ett tag nu så jag tackade ja till att åka och hämta honom. Fick en bamse kram av honom när jag kom för att hämta honom. gosade lite med både Gustaf och sedan Lilly. Ända tills hon krakts ner hela mig. Och då när hon har börjat ätit mat så var det en riktig "spya". Så nu liger kläderna i tvättmaskinen för att jag ska kunna använda dem igen. Städat hela husetnu på eftermiddagen. Funderar på om man skulle ta och måla lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar