söndag 7 februari 2010

Vår älskade Katarina!

Under lördagen så har jag varit och träffat släkten. Det var nämligen gammelmoster Katarina som fylde år. Hon blev idag 64 år gammal och som alltid så samlades släkten för att fira henne. Jag har inte haft möjlighet på flera år att infinna mig hoshenne på flera år av olika anledningar. Så iår var det dags. Var kul att träffa släkten då det var länge sedan man träffade dem senast. Det var på Williams dop som var i höstas som vi träffades senast. Och endel av släkten har jag inte träffat sedan 20 juli då vi firade mammas födelsedag. Kul att träffa dem iallafall. Tråkigt att Morfar och mormor inte var där. Måste ta mig i kragen och åka ut till dem snart. Men om jag känner mig rätt så kommer vi träffas nästa gång då jag fyller år om en dryg månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar